Bestellen

Bestelling plaatsen

stap 1: winkelmand
Plaats je artikel(en) in je winkelmand.

stap 2: gegevens

Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). Check bij de volgende stap even of je adres klopt.

stap 3: bezorgen
Kies wat jou het beste uitkomt: bezorgen of ophalen. Bij bezorgen kies je een bezorgmoment en adres.

stap 4: betalen
Kies een betaalwijze: iDeal, creditcard of Paypal. Heb je een coupon code? Verzilver ‘m hier. Betaal je met iDeal? Vergeet dan niet na je betaling op ‘Betaling afronden’ te klikken. Hierna kun je de bevestiging van je bestelling bekijken.

Op je factuur staat voor welke betaalwijze je hebt gekozen. Je kunt de PDF-facturen van je bestellingen downloaden bij mijn facturen.

Bestelling niet gelukt

Heb je betaald met iDEAL? Dan kan het een half uur duren voordat je bestelling geplaatst is. Dit kan bijvoorbeeld voorkomen als je na je betaling meteen je browser sluit en niet meer terugkeert naar onze shop.

is dit niet het geval, kijk dan welke situatie je herkent:

Bestelling niet zichtbaar, wel een orderbevestiging
Je bestelling staat nog niet bij Bestellingen, maar je hebt wel een orderbevestiging met bezorgdatum per mail ontvangen. Geen zorgen: je bestelling wordt uiterlijk een uur later zichtbaar.

Bestelling niet zichtbaar, orderbevestiging zonder bezorgdatum
Je bestelling staat nog niet bij Bestellingen en je hebt een orderbevestiging zonder bezorgdatum per mail ontvangen. Dan is je bestelling uiterlijk een dag later zichtbaar.

Bestelling niet zichtbaar, geen orderbevestiging
Je bestelling staat nog niet bij Bestellingen en je hebt ook geen orderbevestiging op de mail ontvangen. Dan hebben we ‘m helaas niet goed verwerkt. Plaats je bestelling opnieuw. Wel al betaald? We storten het bedrag binnen twee werkdagen terug.

Bestelling niet ontvangen

Heb je jouw bestelling niet op de afgesproken bezorgdag ontvangen? Check of je de bestelling wel onder Bestellingen ziet staan.

Bestelling niet zichtbaar

  • Heb je wel een orderbevestiging op je mail ontvangen? Wacht minimaal een uur en maximaal een dag af. Daarna moet de bestelling zeker zichtbaar zijn.
  • Heb je geen orderbevestiging op je mail gekregen? Dan hebben we je bestelling helaas niet goed ontvangen. Plaats je bestelling opnieuw. Wel al betaald? We storten je geld binnen twee werkdagen terug.


Bestelling wel zichtbaar

  • Is je bestelling wel zichtbaar, maar heb je niks ontvangen? Het kan zijn dat een artikel onvoldoende op voorraad is. Volg de status via Bestellingen: ga naar ‘details bestelling’ en ‘volgen’. Neem contact op als je na twee werkdagen nog niks ziet.

Bezorgkosten

De bezorgkosten van Artglow zij €6,95 per pakket. In een pakket passen maximaal 2 Artglows. Bij meer dan twee kaarsenhouders worden de bezorgkosten hoger. Deze kosten worden tijdens de betaling mee berekend.

Veilig winkelen

Bescherming persoonlijke gegevens
Wij gaan zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Alle pagina’s, dus ook de pagina’s waarop je je gegevens invult of bekijkt, zijn goed beveiligd. Dit zie je aan het slotje in de adresbalk en aan de URL die begint met https://.

 

Phishing voorkomen
Ons advies: houd je klantnummer, wachtwoord en andere Mijn Artglow accountgegevens voor jezelf. Wij zullen je nooit via e-mail vragen om je persoonlijke gegevens. Gooi mailtjes die je niet vertrouwt meteen weg. Klik nooit op de links in deze zogenaamde phishing e-mails. Zo voorkom je dat er fraude kan worden gepleegd met internetbankieren, pinpassen, creditcards of jouw identiteit.

Meer informatie over phishing en wat je tegen phishing kunt doen vind je op www.veiligbankieren.nl.